Sayfalar

4 Aralık 2012 Salı

Bora'nın Doğum Günü Partisi (Bölüm 2)

Dün akşam söz verdiğim gibi bu akşam da doğum günü kutlamamızı anlatmaya devam ediyorum.
Misafirlerimizin çoğu parti mekanına gelince herkesi biraz kibarca, biraz cebren ve hile ile masalara oturtmaya çalıştık! Malum hepsi genç, ele avuca sığmıyorlar.Sürekli bir kaynaşma, sürekli bir laflama, gülüşme durumları...Bir bakıyorum Bora Nazan'ın kucağında bir bakıyorum Berna'ya geçmiş, ordan hooop Gökçe'nin boynuna sarılmış! Yakası paçası dağılan Boralika'mızı da alıp pastamızın gelmesini bekledik. Bora için yaptırdığımız ilk pasta aşağıdaki gibi. Ama biz pastayı almaya gittiğimizde ben ne olur ne olmaz diye yedek olarak ikinci bir pasta daha alalım dedim. İyi ki de almışız,çok şükür dilimlerimiz yeterli büyüklükte kesilebilmiş :) 


Pastası geldiğinde gözlerinden uyku akan Bora'cığım küçük bir şaşkınlık geçirdi ama sonra hemen duruma ayak uydurup pastaya gözler, mumları üflemeyi bekler oldu!
"Ne oluyor, niye toplandınız, nedir bu?" dercesine bakışlar attı etrafa ve pastasına... Ama pastayı keserken bıçağı bile tuttu benim cool oğlum :)


Oğlumuzun ilk pastasını keserken bu kadar duygulanacağımı tahmin etmezdim. Değişik bir duyguymuş...Doğumu, henüz 36 günlükken zatürre olup hastanede yatışı, ölümlerden dönüşü, yazın Koca Anneannesi ve Dedesi ile benden uzakta Taşköprü'de geçirdiği zamanlar, gün içinde çalışırken akşama kadar ona duyduğum özlem, hepsi hepsi gözümün önünden, aklımın içinden geçti bir anda...


Hayatımın eeeen büyük sürprizi, eşimle birbirimize 14 Şubat 2011 sevgililer günü hediyemiz, altın çocuk Bora, iyi ki doğdun, iyi ki gelip hayatımızın içine, kalbimize yer ettin. Canımın parçası biricik oğlum, Boralika'm Allah seni bize iyi ki gönderdi... Hayatın boyunca hep güzel insanlarla karşılaş, güzel insanlarla bir arada ol... Bu çılgın annenin, koca bebek babanın seni çooook sevdiğini hiç unutma!


Bora'nın ikinci doğum günü kutlamasını ise bu haftasonu ailelerimizle birlikte yaptık.Evde, aile arasında küçük bir kutlama oldu. Bu kez pastasını resimli yaptırmak istedik. Bora'nın dünyaya gözlerini açtığı ilk güne ait bir fotoğrafını seçtik pasta için.


Şirinler çizgi film karakteri gibi bir fotoğraf...Minik tulumu ve şapkası ile sanki bambaşka bir bebekti Bora. Dayılarıyla,  babannesiyle, halasıyla, Tuğçe Ablası'yla doya doya oynayıp yine yorgunluktan bitap düşen Bora pastasını keser kesmez uyudu!


Doğum günü kutlamamızda emeği geçen, bizi yalnız bırakmayan herkese, ailemize, dostlarımıza tekrar sonsuz teşekkürler! İyi ki varsınız!

12 yorum:

  1. Iyiki dogmus Bora..annesinin yuzunde nur olmus, isik olmus
    Sansi bahti hep acik olsun, yollari isil isil olsun

    Sevgiyle

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müge'ciğim güzel dileklerin için, güzel sözlerin çin teşekkür ederim. Amin hepsinin yolu açık olsun...

      Sevgiler benden de :)

      Sil
  2. Ayy canım Boracım, iyiki doğmuş, nice nice yaşlarını kutlayın böyle mutlulukla inşallah. Ömür boyu sağlıklı, mutlu başarılı bir birey, anne-babasına, hayırlı evlat olsun Bora. Şimdi çok seveni var küçük adamın, ömrü boyunca da sevenlerinden sevdiklerinden ayırmasın rabbim onu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, amin inşallah dediğin gibi hayırlı, sağlıklı, erdemli bir evlat iyi bir insan olur...Çok teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyorum seni, Bora da öpüyormuş :)

      Sil
  3. iyi ki doğmuş Bora... daha nice sağlıklı yaşlara inşallah... çok şeker maşallah ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerime'ciğim çok teşekkürler, o sizin şekerliği ;) Ben de bakıyorum bu arada bloguna...

      Sil
  4. Maşallah Bora'ma, ömür boyu böyle parti havasında mutlu geçsin günleri, yüzü hiç solmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım çok teşekkür ederim, amiiiin :) Ege Demirciğime sevgiler, öpüyorum ikinizi de...

      Sil
  5. Pastası ve herşeyi çook güzelmiş Boralika'nın:)Allah bütün dualarını kabul etsin,nice mutlu yıllara canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tubacığım, amiiiin...Hep birlikte inşallah. Öpüyorum sizi güzel annecik :)

      Sil
  6. Ay çok güzelsiniz yaa...
    Gözlerim dolu dolu oldu yine.
    Sıpaya bak hele! Annesine ne güzel duygular yaşatmış...
    Seni de oğlunu da kucaklıyorum. Allah uzuuuun bir ömür sağlıkla birlikteliğinizi daim etsin. Mutlu yıllar küçük adam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de çok güzelsiniz canım benim :) Duygulandın mı? :)
      Yaa sorma sıpacık büyüyor, cool erkek :)
      Çok teşekkür ederim canım, öptüm çok :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum :)