Sayfalar

25 Mart 2013 Pazartesi

Erkekler Tuvaleti

Dün erkekler tuvaletine girdim.
Evet, yanlış okumadınız dün ben erkekler tuvaletine girdim!

Nasıl mı, neden mi? İşte şu aşağıdaki resimde gördüğünüz sarı ufaklık gibi bir ufaklık yüzünden. Benim ele avuca sığmayan, tüm havaalanında öpücük atmadık insan bırakmayan, herkese el sallayan, hediyeler toplayan, dün Adnan Menderes Havalimanı'nda bir şekilde bulunan çalışan, yolcu kim varsa çoğunun yüzünde gülümseme bırakan, D&R çalışanları ile Gangnam Style oynayan, annesi ve babasını yoran, annesini şaşkına çeviren minik Bora'm yüzünden :) Evet, bu yüzden erkekler tuvaletine girdim.
Bebek bakım odasında hızla Bora'nın altını değiştirip uçağa da geç kalmamak için, ee anneliğin de doğasında acelecilik, pratiklik olduğundan sanırım bebek bakım odası çıkışı sağa çark yapıp hızlıca tuvalete girdim.

Girmemle çıkmam bir oldu mu? Olmadı...Çünkü anlık bir şok yaşadım. "Bu amcanın kadınlar tuvaletinde ne işi var?" şeklinde... (Benim hata yapmam pek ihtimaller dahilinde olmadığı için :) ) Neyse ki amca beni görmeden anlık şokumu atlatıp hızla geri döndüm.
O an kendimi küçük bir kız çocuğu gibi utangaç, şaşkın hissederek eşimle Bora'nın peşinden koşup yaptığımı anlattım. Eşim inanamadı, o da küçük bir şok atlattı. Ben "Sen o tarafa doğru baktığın için orası sandım, girdim" deyince doğal olarak şoku biraz daha arttı.

Komik bir aileyiz sanırım :)

Resim alıntıdır.

4 yorum:

  1. Bora'ya benziyor.:)) Herhalde erkekler tuvaletine girmişken oğlumun tuvaletini yaptırıyım diye düşündün sandım :)) Komik olmuş :)))

    YanıtlaSil
  2. Evet di mi Özlem? Ben de arkadan Bora'ya benzettim saçlarını :) Komiğiz :) Senin gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen saçlardan, beyaz bacaklardan benzettim :))

      Sil
  3. ben de Bora sandım valla yazıyı okuyana kadar :)))) kandırıo musun yoksa bizi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum :)