Sayfalar

19 Nisan 2013 Cuma

Bora ile Gezmeler : Seferihisar - Bademler Köyü

İzmir gezimizin ikinci gününde bu güzel havayı balkonumuzda işte böyle içimize çektik. Hem de sabahın 6'sında! Odamızın tam karşısında çiftlikteki atların gezdiği, koştuğu alan olduğu için uyanıp ilk iş oraya baktık; ama atlar bizim kadar erkenci değildi. Sonra kahvaltı için aşağı inelim deyip restauranta gittiğimizde (tabi saat 7:30 oldu o zamana kadar) henüz restaurant görevlileri bile yeni gelmişlerdi.

Kahvaltıyı beklerken biz de biraz çiftliği gezdik. Konvoy Hotel Country Club Seferihisar'ın Türkiye'nin ilk köy senatosunu kuran, 74 yıldır oyunların sergilendiği tiyatrosuyla ünlü olan Bademler Köyü'nde yer alıyor ve içinde kocaman bir at çiftliği var. Tesadüfen atların uyuduğu bölüme gittiğimizde birinin henüz yeni doğum yaptığını öğrendik görevliden :) Malesef minik tayı göremedik ama annesinin o nemli gözleriyle buluştu gözlerimiz. Ürkütmemek ve kızdırmamak için hayatında ilk kez bu kadar yakından bir at görmüş olan Bora'nın minik çığlıklarıyla rahatsız etmemek için uzaklaştık.

Otelin etradında oldukça geniş yemyeşil bir alan olduğunu gördük. Biliyor musunuz romantik oğlum yine bana çiçek verdi. Hem de bu kez en sevdiklerimden, papatya! Bakın nasıl da uzatıyor, koklatıyor, yapraklarını seviyor :)

Bora ile bisiklete bindik biraz. Onun için çok heyecan vericiydi ama benim için onu bisikletin üzerinde zaptetmek kolay olmadı!
Nihayet kahvaltı saati geldiğinde otelin birbirinden lezzetli köy domatesleri, çeşit çeşit peynirleri ve tabi ki benim gözlerimi kamaştıran balıyla harika bir kahvaltı yaptık.

Kahvaltı sırasında görevlilere ata binmek istediğinizi söylerseniz siz kahvaltınızı yapana kadar onlar atı ayarlayıp alana getiriyorlar. Biz de bu geziden önce epey at binme hayali kurduğumuz için hemen ilgili kişiye bilgi verdik. O sırada bu aşağıda gördüğünüz sevimli, sarı midilli de uyanıp gezmeye çıkarılmıştı. Bora ile biraz bu şirini sevdik :)

Vee ta ta taaa taaaaam! İşte ata binen biz :) Binerken biraz zorlanmış olsam da atın üzerindeyken kısa sürede ata alışıyorsunuz, hem o da size alışıyor.Ağzım kulaklarımda gezindim durdum böyle :) Ve itiraf edeyim; inerken eşimin kahkahaları ve dalga geçmesine maruz kaldım altıma sandalye getirilmesine rağmen bir türlü inemediğim için!

Urla'ya gitmek için otelden ayrılırken otel yetkilileri bize sanki uzun zaman göremeyecekleri akrabalarını uğurluyorlarmış gibi davrandılar. Şanslı Boracık'a da yolculuk boyunca elinden düşürmeyeceği güzel bir oyuncak hediye ettiler :) Urla'da yaptıklarımızı da anlatacağım ama öncesinde Urla sahilinden bu güzel manzarayı paylaşıyorum sizinle :

Sevgiler...

1. Bora'nın papatya verdiği fotoğrafa bayıldımmm, teyzoşuna ne zaman çiçekler vericek bizim romantik veletiko :) bir kadın için hayatın en güzel armağanı oğlundan alacağı çiçektir herhalde, kıs...kan...dımmm :)

1. Teyzoşuuu yakında sana da çiçekler verecek biricik yeğenin merak etme :) Kimbilir sana hangi çiçeeği verir...
      Kesinlikle öyle Pamuğum... Biliyor musun hep kendiliğinden öğrendi çiçek vermeyi bir parça Mehmet'in desteğiyle ;)

2. Anne-oğul fotoğraflarınıza bayıldım:))Çok güzel:)Gezinizi kıskandım diyebilirim,ne güzel yerleri gezmişsiniz.At en sevdiğim hayvandır,Bora'nın bebek olduğunu hissetmiştir altndaki at,ona göre davranmıştır tahminimce:)Memleketimizde gezilecek ne çok yer var.Çok öpüyorum sizi:)

1. Evet canım sanırım bebek olduğunu hissetti at, öyle uysaldı ki...Kesinlikle ülkemizde gezecek çok yer var canım.Keşke zaman olsa gezsek bol bol! Biz hasta hasta gitmiştik ailecek ama iyileşerek döndük :)
      Ben de yakışıklı ton tonu ve seni çok öpüyorum canım...

3. yarın bende o tarafa doğru yola çıkıyorum. Süper oldu senden Bademli köyünü öğrendiğim. Vakit bulursam uğrayacağım mutlaka :))
    Güzel bir tatil geçirmişsiniz..
    Sevgilerle

1. Aaa öyle mi? Çok sevindim...Şimdiden iyi gezmeler, iyi eğlenceler canım... Hava daha da güzeldir şimdi, çok iyi vakit geçirirsiniz umarım:)

Sevgiler bizden de, öpüyorum :)

4. Bayıldım fotoğraflarına...
    Maşallah yakışıklı da büyümüş... :)

1. Evet Dilek'ciğim, çok çabuk büyüyorlarmış gerçekten :)

5. Oyyy yakışıklı paşam Rabbim esirgesin öpüyorum sizi...

6. Fotoğraflardan çok iyi vakit geçirdiğiniz belli.Bende kaçamak istiyorum bu aralar ama imkansız.Baharın yazdan ayrı bir tadı var.Öpüyorum seni ve Boracığı...

1. Siz de yapın kaçamak canım evet baharda gezmek daha rahat oluyor :)

Yorumlarınızı çok seviyorum :)