Sayfalar

14 Şubat 2014 Cuma

Hoşgeldin Boracaniko!

Sevgililer günü tüketimi özendirmek amaçlı hediyeleşmeyi teşvik etmesinin dışında bizim için çok farklı bir anlam ifade ediyor. Bizim için "sevgi günü" iki kez, dört kez, on kez, bin kez, milyon kez daha anlamlı... Bugün Borişko'nun dünyaya gelebilmek için yola çıktığı ilk gün :)
Kocaman sevgisinin dünyamızda yeşerdiği gün...
İyi ki, iyi ki, iyi ki geldin hayatımıza... Sevgililer gününde bir insanın alabileceği en muhteşem hediyesin canım sarışınım!

Seni çooooook seviyoruz!

2 yorum:

  1. Böyle günlere özel bir anlam eklenince daha da güzel oluyor. Ben de belki sevgililer gününde geliverir dedim ama bekliyoruz bakalim :)

    YanıtlaSil
  2. Ne anlamlıymış canım sizin için:)Ben de sevgililer gününde umursamama hakkımı kullandım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum :)