Sayfalar

10 Ağustos 2014 Pazar

Sevgili Blog & Sevgili Instagram :)

Sevgili Blogum!
Eskiden sana en az haftada iki kez yazardım, sana yazarken dinlendiğimi, mutlu olduğumu hissederdim :) Yine öyle hissediyorum ama yazı sıklığı ne yazık ki azaldı, bunda özel hayatımda ve işyerimdeki yoğunluk ve koşturmacalarımın etkisi büyük... Biraz da instagramın sanırım ;)
Önceleri instagramda takılıp blogu ihmal eden blogger arkadaşlarıma içerlerdim, ben de yavaş yavaş öyle yapar oldum sanki :(
Ne olursa olsun blogun yeri ayrı; geriye dönüp baktığımda burda paylaştığım fotoğraf ve anıları incelemenin tadı başka!

Son üç ayda instagramda paylaştığım fotoğrafları bloga da eklemek istedim, biraz karışık olacak ama kusura bakmayın :)

Bora son zamanlarda bu kitapları okudu/dinledi : 






Ben bu kitapları oku -yabildim :





Son günlerde bu filmleri izledik ;)




Yola çıktık, az gittik uz gittik, yolda bu albümleri dinledik :



Kitapçıda bir çocuk kaybettik! 


Gören oldu mu???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum :)