Sayfalar

7 Mayıs 2013 Salı

Bora'nın İşleri - Bora Yazı Yazmayı Öğreniyor

( İki önceki yazımda sorduğum sorunun cevabı da burada. ) Farkettim ki Bora "Ganeeem, Ganeeem!" diye yırtınıp durdukça biz de etrafı çizmesin diye ondan kalemleri saklamakla hata ediyoruz. Gördüm ki oğluşka eline kalemi, önüne de kağıdı alınca bir nefes veriyor, rahatlıyor resmen! (Kime çektiyse artık ;) )

Ben de onu sakinleştirmek, mutlu etmek için yere sofra bezi serip eline kağıdı kalemi verdim. Birkaç rakam, harf, kelime yazdık çizdik. 


Dudakları uzattık (Genetiktir; bkz. Engin Dayısı...), kalemi sağ ele mi alsak, sol ele mi bilemedik. Israrlı sağ el dayatmasına karşı çıktık... 


Kağıda ayıcık çizdim. "Ayyyyyyy..." dedi, güldü, mutlu oldu bizimki :) "Beğendin mi oğlum, öp o zaman?" dedim. Eğildi, öptü, öptü... İşte cevap budur : Kağıda çizdiğim ayıcığı öper ama anneyi öpmez, yalvarsam, ağlasam, kıskansam öpmez beni oğluşkam! (Bu durumda Özlem ve Hatice bildi sorumun cevabını, minik hediyeleriniz için ayrı bir post yazacağım canlarım.) Gel de şimdi ayıcığı kıskanma! Mucuk mucuk öpüyor paşam, eğilip eğilip öpüyor! Allah muhabbetinizi arttırsın ne diyeyim :)


Ardından ne yaptı dersiniz? Babası başındayken ben mutfağa gittim geldim, en fazla 10 dakikalığına. Döndüm baktım, bizim koltuklar resim defterine dönmüş! Bir de babacığının numaradan son anda; "Boraaa, yapma oğlum" deyişi var görmelisiniz! :)


Şu suçlu bakışlara bakar mısınız? Bizim evde işler böyle. Çalışan anne çocuğu olmak kolay mı? Kirlettiysen temizleyeceksin! :) Şaka bir yana ben hiçbirşey söylemeden kırılan, dökülen, saçılan, kirlenen herşeyi toplama, silme arzusu var doğuştan benim titiz oğlumun! Burdan duyurulur "Gelecekte gelin hanım çok şanslı olacak!" Ee ben şanslıyım, varsın gelinciğim de şanslı olsun değil mi?

Hepinize sevgiler...

8 yorum:

  1. Ayı resmini çizdikten sonraki ayyy demesini canlandırabiliyorum gözümde ne sevimli demiştir kim bilir.. Ayrıca o ne sevimli bir ayıdır benim bile öpesim geldi hahahahaha.. Gelin hanım çok şanslı olacak gerçekten de.. Böyle damadı bulmuş, böyle kayınvalideyi bulmuş ohh valla:)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah yeni nesil bebişler çok hamarat:))Aferin Bora'ya yazar-çizer annesinin oğlu tabi:)Sen şimdi hevesli hevesli güzel boya kalemleri,defterleri alırsın annesi Bora'ya:)Gerisini bekliyoruz ama Boracığım koltuklara nein:)

    YanıtlaSil
  3. Ya ama sen çok tatlısın Boracığımm maşallah sana! Bu tatlılığın yüzünden "Bora Aşıklar Listesi"ne bir kişinin daha ismini yazdırmış oldun :) Melek yüzlü anneciğini hep gülümset olur mu :)

    YanıtlaSil
  4. oleyyyyyy, ben bildim, ben bildim, demiştim!
    canım benim, ben zaten en büyük hediyeyi adıma düzenlenen kampanyayla aldım :) hem haksızlık olmasın, ben "güzel bi kızı öpüyo" demiştim meğersem "ayıcık"mış :( Özlem'i kutluyorum! önemli olan zaten oyuna katılmak, heyecanı paylaşmaktı, cevabı almış olmaktan mutluyum. sevgiler, öpücükler...

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı Bora kuzusu, Allah bağışlasın :) Bence de sen hep ver eline kağıdı kalemi annesi, bir de boyalar al, sulu boya mesela, çok seviyor çocuklar bizim 3 yaşındaki bücürden biliyorum :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ,
    Çok şeker maşallah...
    Güzel bir blog keşfetmişim takipdeyim...Sevgiler...
    chfashiontrend.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Oyyy çok tatlı maşallah,
    Takibindeyim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Kirlettiğini silmesi süper. Benim oğlum da ıslak zemin seramiklerinin derzlerini rengarenk boyamıştı. Anne bak ne yaptım güzel olmuş mu sorusuyla yıkılmıştım. Anneler gününüzü kutlu olsun. Tüm annelere armağan olarak yazdığım şiiri okumanız dileğiyle...

    kumtanesiyiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum :)