Sayfalar

28 Kasım 2012 Çarşamba

Yakında : Doğum Günü Partisi Postu

Bora'nın ilk doğum gününü iki kez kutlamış olacağız. Daha doğrusu arkadaşlarımız ve ailemiz için iki ayrı ama küçük kutlama yapmış olacağız. Aslında kutlamanın ilkini arkadaşlarımızla birlikte geçtiğimiz Cumartesi günü yaptık.İkincisini önümüzdeki Cumartesi ailemizle birlikte yapacaktık ama o gün çok yakın bir arkadaşımın nişanı var; o yüzden Pazar gününe aldık. Aksilik olmazsa ikinci kutlamayı da Pazar günü yapacağız.

Merak edenler, Bora'nın resimleri nerede diyenler var. Ne olur kusura bakmayın :( Önce notebook'um bozuldu, 2-3 gün tamirde kaldı. O iyileşti döndü (içindeki tüüüm dosyaları kalbine gömerek...) bu kez ben fenalaştım. Kaç gündür bir halsizlik, bitkinlik var nedense... Akşamları Bora ile oyun oynayıp, kitap okuyup dinleniyoruz. En kısa zamanda Bora'cığımın doğum günü kutlaması postunu yayınlayacağım, söz veriyorum!

Herkese sevgiler...

Derya


2 yorum:

  1. Canım geçmiş olsun:( Hazırlıklar,iş,güç derken yoruldun demek ki.En kısa zamanda postunu bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
  2. Şöyle ki;
    http://zeynepin-bebegi.blogspot.com/2012/11/etkinlik-eslestirmesi.html
    e-posta ile ulaşır mısın bana? zeyneperkul@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum :)